Home Staging


Ingatlanfelkészítés eladásra
Home Staging


Ingatlanfelkészítés eladásra

Az alapítóról 

Gáspár Gabriella vagyok, a GAB Design Home Staging Műhely alapítója. Ingatlanok eladásra való felkészítésével foglalkozom. Nemcsak lakberendezési és styling tanácsokkal viszem sikerre az eladást, hanem ingatlanpiaci, marketing és értékesítési ismereteimet is bevetem, hogy minél hamarabb elkeljen a szóban forgó lakás, amelyből rövid idő alatt olyan értéket teremtünk, mely a vevők számára milliókat ér. Ezek a milliók a TE zsebedbe vándorolnak!

Célom, hogy egy alaposan átgondolt, igazán jól élhető otthont alakítsunk ki, amely az érdeklődők számára ellenállhatatlan

A Home Stagingnek köszönhetően élettel töltjük meg a gyakran üres, vagy éppen túlzsúfolt tereket, hiszen 100 emberből csupán 4 látja a terekben rejlő lehetőségeket. A többieknek meg kell mutatnunk, milyen az eladni vagy kiadni kívánt ingatlan igazi, vonzó arculata, ezt nem bízhatjuk a vevők fantáziájára.

A Home Staging Műhelyünk székhelye Debrecenben van, de vállalok megbízást Budapest, Miskolc és Nyíregyháza környékén is.



Kinek van szüksége a Home Stagingre? 

Annak, aki ki akarja hozni ingatlanából a lehető legjobbat, és mindent megtesz azért, hogy ilyen módon minél több nyereségre tegyen szert a lehető legrövidebb időn belül.
​Annak, aki szeretné eladhatóvá tenni és értékének megfelelően eladni  otthonát, de eddig még nem járt sikerrel. 
Annak, aki 30 napon belül, de legkésőbb három hónapon belül szeretné eladni a már felkészített ingatlant. 
Annak, aki AIRBNB-n szeretne kitűnni a piacon, megduplázni a foglalásait és a bevételét.
Annak, aki befektetésnek vásárolt ingaltant, de nincs ideje a felújítási, lakberendezési feladatokkal bíbelődni.
Annak, aki kiadásra kínálja ingatlanát, és igényes bérlőkre vágyik megnövekedett profit mellett.



A Home Staging szintjei 

Három szinten valósulhat meg a Home Staging:

Az  Home Staging tanácsadás  alapszintje, amikor mindössze takarításról, rendrakásról, némi selejtezésről, bútorok áthelyezéséről, esetleg kisebb javítási munkálatokról van szó . Végül egy szellősebb, tágasabb otthon várja majd a vevőket, akik így könnyebben megláthatják lehetőségeiket az adott élettérben. Mindez az ingatlan aktuális értéke 1-2%-ának megfelelő összeget jelentő kiadás, mely egy átlagos lakás esetében nem több 2-300 ezer forintnál.

A  Home Staging következő szintje során már komolyabb javítások elvégzése is felmerülhet, de egy tisztasági festés mindenképpen szükséges, természetesen semleges pasztellszínekre kell gondolni egy kis dekortapéta, kisebb falidekorációk  és talán néhány új bútor vásárlása is szóba jöhet, de csakis abban az esetben, ha a szakértő véleménye alapján ezek elengedhetetlenek az eladáshoz. Ezek a munkálatok, az ingatlan mindenkori értékének 2-5%-át teszik ki, amely átlagos lakás esetében 500ezer – 1 millió Ft, az ingatlan értékétől függően.

A Home Staging harmadik s egyben legmagasabb szintje befektetési céllal párosul. Ez esetben a kezdeményezett beruházások már a szóban forgó ingatlan értékét növelik, ezzel nem csupán kívánatossá teszik azt a lehetséges vevők számára, hanem nyereséget is termelnek a tulajdonosnak.  Ez a legösszetettebb feladat, hiszen nagyon pontosan  fel kell mérni, hogy a cél érdekében  mire érdemes költeni, ugyanis  azt akarjuk, hogy ezek a kiadások amellett, hogy az eladást segítik, hozamnövelő hatással bírjanak.  Az ilyen döntéseknél érdemes szakértő tanácsát kérni. Ez az a szint, amikor százalékban nem fejezhető ki a beruházás értéke, és általában 15-20 millió forintnál magasabb értékű lakásoknál veszik igénybe a megrendelők. 



A Home Staging folyamata 

1. Lépés – megszületik az elhatározás. Eldöntöttétek, hogy költöztök, tovább léptek, esetleg befektettek. El kell adni az ingatlant a lehető legjobb áron! Letetted a voksod a home staging mellett vagy még bizonytalan vagy? Kérdezz bátran!

2. Lépés – felveszed a kapcsolatot velem. Sokat fogok kérdezni! Nem csak azt szeretném tudni hol van az ingatlan, milyen állapotú, mennyit szeretnél érte kapni, hanem azt is, mi a célod vele, megoldott-e a továbbköltözés, mennyire vagy elkötelezett. Fényképeket fogok kérni az otthonodról, és ha már hirdeted, akkor a linket is kérek, hogy kellőképpen felkészülhessek.

3. A kapott információk birtokában most már személyesen is találkozunk, ahol még részletesebben átbeszéljük az elküldött adatokat, mélyebben belemegyünk a részletekbe és te is felteheted a kérdéseidet, átbeszélünk minden lehetséges megoldást, taglaljuk a lehetőségeket, határidőket.

4. Megegyezés után a helyszínen felmérem az ingatlant, rengeteg fotót készítek, méricskélek és még több kérdést teszek fel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy még Nálad is jobban megismerjem az építményt. Meg fogsz lepődni, mennyi mindenre nem gondoltál, hogy fontos lehet!

5. Öt munkanapon belül elkészítem a szakvéleményemet. Kapsz egy méretezett alaprajzot, egy-egy hangulati montázst helyiségenként (mit és hogyan kell berendezni), egy to do listet (teendők leírása), és egy listát, hogy a beszerzésre javasolt tárgyak hol kaphatóak és mennyibe kerülnek.

6. Elkezdődnek a munkálatok, az elkészült folyamatokról fotókat és folyamatos tájékoztatást kapok tőled, hetente kétszer beszélünk, rengeteg emailt váltunk.

7. Elkészült az ingatlan, amely számomra most egy csupasz vászon. A kijelölt napon érkezem és stylingolok, életet lehelünk a lakásba. Ekkor történik a home staging legizgalmasabb része, a dekorálás a styling.

8. Következő nap érkezik a profi fotós. Pár óra alatt – az instruációimnak köszönhetően – olyan képek készülnek az ingatlanról, amely a vevők számára igazi esztétikai csemegét jelentenek, úgy érzik, ezt az otthont látniuk kell! De ne felejtsük el! A fotók kitűnnek a piacról, bevonzzák a potenciális vevőket, azonban ezek az ingatlanok élőben még szebbek. Aki megnézi, rögtön beleszeret!